مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:552021-01-19اقتصادي

باید پروژه ها با نگاه زیست محیطی تعریف شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: چگونگی ایجاد اشتغال همراه با توجه به تولید انرژی و مراقبت از سلامت مردم یک هنر است و باید پروژه ها با نگاه زیست محیطی تعریف شود.

- فرهاد فرزانه سه شنبه 30 دی ماه در کارگروه استانی پایش هوای پاک و کارگروه کانون های مولد گردوغبار که به مناسبت روز هوای پاک در کارخانه کنستانتره شرکت صنعتی معدنی صبانور اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: برندهای هر شهر در سال های گذشته داشتن کارخانه های صنعتی بزرگ بود که این برندها امروز به واسطه هوای پاک تغییر یافته و به طور قطع مؤلفه هایی چون تولید انرژی پاک، اشتغال و مراقبت از سلامت مردم را ضروری می سازد.

وی با تأکید بر اینکه باید استان همدان همواره در یک حالت هوای پاک نگه داشته شود و پروژه ها نگاه زیست محیطی داشته باشد، تصریح کرد: همدان جزء استان های با هوای پاک قرار دارد و باید این موقعیت استان حفظ شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز با اشاره به اینکه شهر همدان به پنج دستگاه سنجش هوا نیاز دارد تا به یک سنجش دقیق از هوای پاک برسیمف گفت: در حال حاضر یک مورد دستگاه سنجش آلاینده های هوا مربوط به اداره کل حفاظت محیط زیست استان وجود دارد که بهمن ماه سال جاری نیز دستگاه سنجش آلاینده های هوای دانشکده علوم پزشکی راه اندازی خواهد شد و علاوه بر این موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پروژه ها با نگاه زیست محیطی تعریف شود

باید پروژه ها با نگاه زیست محیطی تعریف شود