مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:452021-01-19اقتصادي

کسری 720 میلیارد دلاری شرکت های اروپایی برای بهبود اوضاع


انجمن بازارهای مالی اروپا طی گزارشی اعلام کرد که این اتحادیه باید راهی را برای حل مشکل کمبود سرمایه شرکت های اروپایی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، انجمن بازارهای مالی اروپا اعلام کرد که با هدف حفظ روند بهبود اوضاع اتحادیه اروپا باید راهی برای تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت ها برای سرمایه گذاری پیدا کند.

این موسسه می گوید: شرکت های اروپایی با کمبود نقدینگی و سرمایه 724 میلیارد دلاری روبرو هستند و طرح های کنونی دولتی و تامین نقدینگی برای بخش خصوصی نمی تواند نیاز شرکت های اروپایی در جبران ضررهای ناشی از شیوع ویروس کرونا را تامین کند.

  مقامات اروپایی نظیر اعضای کمیسیون اروپایی و مقامات بانک مرکزی این اتحادیه نسبت به آسیب پذیری شرکت های اروپایی پس از آنکه آنها مجبور شده اند برای تامین نیازهای خود به سمت دریافت وام و انتشار اوراق قرضه بروند، هشدار داده اند.

گروه های صنعتی در اروپا از مقامات اروپایی خواسته اند تا به شرکت های این قاره کمک کنند تا ضررهای خود را جبران کرده و برای سرمایه گذاری های آینده آماده شوند.

آدام سرکاس، کارشناس ارشد موسسه AFME می گوید: تا امروز یارانه های دولتی، استقراض و دریافت وام از بانک ها باعث شده تا بسیاری از شرکت های اروپایی بتوانند به فعالیت خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری 720 میلیارد دلاری شرکت های اروپایی برای بهبود اوضاع

کسری 720 میلیارد دلاری شرکت های اروپایی برای بهبود اوضاع