مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19اجتماعي

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه اندازی می شود


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، از راه اندازی سامانه مدیریت حمل ونقل بار بهمن ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، از راه اندازی سامانه مدیریت حمل ونقل بار بهمن ماه امسال خبر داد.

لیلا دودمان سه شنبه 30 دی در جلسه علنی کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات افزود: معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز پروژه هایی را در زمینه یادشده تعریف خواهد کرد که در دستور کار آینده شهرداری قرار می گیرد.

او با اشاره به ضرورت تسریع در دریافت درگاه های پرداخت در پروژه های شهروندی دارای اولویت، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری موظف است، ظرف مدت دو روز اقدامات لازم را به منظور راه اندازی دستکم سه درگاه پرداخت انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: این درگاه ها باید به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحویل و گزارش کتبی اقدامات انجام گرفته نیز به کمیسیون اعلام شود.

او در ادامه این جلسه، به ارائه راهکارهای اجرایی پارک انرژی ازسوی شرکت رسانا رهاورد رادین اشاره کرد و گفت: طی نشستی با این شرکت، مجموعه یادشده آمادگی دارد پارک انرژی را ایجاد و تجهیز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه اندازی می شود

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه اندازی می شود