مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19اقتصادي

سهمیه اختصاصی روغن به خراسان شمالی کامل جذب نشده است


سرپرست سازمان صمت خراسان شمالی گفت: سهمیه روغن خوراکی که در سال جاری به استان اختصاص یافته بود به طور کامل جذب نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست سازمان صمت خراسان شمالی گفت: سهمیه روغن خوراکی که در سال جاری به استان اختصاص یافته بود به طور کامل جذب نشده است.

علی اصغر رضا زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: میزان سهمیه اختصاصی روغن برای سال جاری 968 تن است که تاکنون 537 تن جذب شده است.

وی افزود: از سوی دیگر روغن برای بخش صنف و صنعت نیز اختصاص یافته است که از میزان عدد اختصاصی فقط 10 تا 20 تن مباشر توانسته جذب کند.

رضازاده در ارتباط با صف های تشکیل شده برای دریافت روغن جلوی درب فروشگاه ها بیان کرد: از آنجاییکه در تامین روغن خام وقفه ای ایجاد شد و همین امر موجب شد تا تولید روغن خوراکی در کارخانجات کاهش یابد اما طی چند روز گذشته از سوی وزارت صمت اعلام شد که مشکل تامین روغن خام حل و این روغن به کارخانجات اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه 40 تا 30 تن روغن خوراکی وارد استان و در میان مردم توزیع می شود اما هم اکنون روغن در قفسه های فروشگاه چیده می شود و بعد از نیم تا یک ساعت قفسه ها خالی می شود و در واقع تعدادی از افراد بیش از نیاز خرید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه اختصاصی روغن به خراسان شمالی کامل جذب نشده است

سهمیه اختصاصی روغن به خراسان شمالی کامل جذب نشده است