مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:052021-01-19سياسي

عملیات ترکیبی نیرو های مخصوص ارتش در سواحل مکران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ شرفی سخنگوی رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی نیرو های مخصوص و واکنش سریع نزاجا، - سخنگوی رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ 65 نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اقتدار 99 نزاجا عملیات ترکیبی را در سواحل مکران با موفقیت انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ شرفی سخنگوی رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی نیرو های مخصوص و واکنش سریع نزاجا، اظهار داشت: تیپ 65 نیروی مخصوص با اجرای عملیات متحرک هوایی، به صورت ترکیبی و همزمان عملیات نفوذ و تهاجم را با موفقیت انجام داد.

وی افزود: غواصان تیپ 65 نیروی مخصوص ارتش در این بخش از رزمایش به 2 گروه تقسیم شده و با بالگرد های شنوک در سطح آب فرود آمده و به عمق دریا نفوذ کردند و اهداف دریایی را منهدم و گروه دوم نیز با انهدام پایگاه های تعبیه شده در ساحل، به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

امیر سرتیپ شرفی تصریح کرد: این غواصان با تکیه بر مهارت های چندگانه فردی خود اعم از سقوط آزاد و نفوذ تاکتیکی از زمین، هوا و دریا توانستند ابعاد مختلف این مهارت ها را در رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کرده و با موفقیت تاکتیک نفوذ و تهاجم را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ترکیبی نیرو های مخصوص ارتش در سواحل مکران

عملیات ترکیبی نیرو های مخصوص ارتش در سواحل مکران