مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:052021-01-19پزشكي

تهیه غذاهای ساده و کم‎ حجم؛ مهم ترین راهکار تغذیه ای در سالمندی


در وبینار تغذیه سالمندان که به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار شد، بر تهیه غذاهای ساده و کم‎حجم تاکید شد.

- تهیه غذاهای ساده و کم‎ حجم؛ مهم ترین راهکار تغذیه ای در سالمندی ایسنا/خراسان جنوبی در وبینار تغذیه سالمندان که به همت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار شد، بر تهیه غذاهای ساده و کم‎حجم تاکید شد.

وبینار تغذیه سالمندان از سلسله وبینارهای گروه پژوهشی تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان است که با هدف کمک به بهبود تغذیه در سالمندان و به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان امروز سه شنبه 30 دی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ساره حسینی، مدرس وبینار تغذیه سالمندان گفت: در حال حاضر جمعیت جهان به سمت سالمندی رفته و این امر در اینده سرعت بیشتری می یابد، طبق پیش بینی سازمان ملل متحد در سال 2050 میلادی بیش از یک سوم جمعیت جهان را سالمندان تشکیل خواهند داد.

وی افزود: تعداد جمعیت سالمندان ایران نیز در دهه های اخیر نسبت به گذشته افزایش یافته است، سالمندی در واقع مسن تر شدن افراد در طی زمان است که با تغییرات فیزیولوژیک همراه است، سازمان بهداشت جهانی افراد بین 45 تا 65 سال را میانسال و افراد 75 تا 90 سال را سالمند می نامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه غذاهای ساده و کم‎ حجم؛ مهم ترین راهکار تغذیه ای در سالمندی

تهیه غذاهای ساده و کم‎ حجم؛ مهم ترین راهکار تغذیه ای در سالمندی