مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:502021-01-19سياسي

کمیته امداد بدنبال توسعه صنعت فرش


برنامه قطعی کمیته امداد توسعه صنعت فرش و ایجاد چند صد هزار فرصت شغلی در این رشته است، کما اینکه تاکنون بیش از یکصد هزار نفر در این رشته شاغل شده اند.

- رییس کمیته امداد گفت: برنامه قطعی کمیته امداد توسعه صنعت فرش و ایجاد چند صد هزار فرصت شغلی در این رشته است، کما اینکه تاکنون بیش از یکصد هزار نفر در این رشته شاغل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بختیاری در مراسم رونمایی از نشان جمعی احسان با بیان اینکه یکی از تکالیف مهم نظامات دینی و حاکمیت مبتنی بر آموزه های الهی، رسیدگی به اقشار محروم جامعه است، گفت: این تکلیف مهم بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به کمیته امداد امام خمینی واگذار شد و این شجره طیبه که یادگار امام خمینی است، به منظور اجرای ماموریت ارزشمند و معنوی رسیدگی به ولی نعمتان جامعه اسلامی، اقدامات گسترده ای را در احیای مشی بزرگان دینی و رسیدگی به امور مستضعفین به کار بست.

بختیاری گفت: این نهاد در کنار خدمات ارزنده و قابل ملاحظه ای که به جامعه هدف داشته، تلاش کرد تا با بهره گیری از آموزه های دینی و سیره ائمه اطهار و رهنمودهای ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی در جهت بهبود وضعیت معیشت محرومین و جامعه هدف، بیش از پیش گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد بدنبال توسعه صنعت فرش

کمیته امداد بدنبال توسعه صنعت فرش