مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:502021-01-19سياسي

نباید به دلیل کرونا برنامه های دهه فجر را تعطیل کنیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه نباید برنامه های دهه فجر را به خاطر وجود بیماری تعطیل کنیم، گفت: ممکن است در برخی مکان ها نوع برگزاری و ارائه برنامه ها متفاوت باشد، - ایسنا/خوزستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه نباید برنامه های دهه فجر را به خاطر وجود بیماری تعطیل کنیم، گفت: ممکن است در برخی مکان ها نوع برگزاری و ارائه برنامه ها متفاوت باشد، اما آنچه که حتما باید پیگیری شود این است که برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با قوت اجرا شود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی امروز (30 دی ماه) در مراسم افتتاحیه دهه فجر که در سالن اجتماعات صدا و سیمای خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم؛ شعار دهه فجر امسال انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است.

هر ساله برای برنامه ریزی و اجرای دقیق مراسم دهه فجر در استان، 21 کارگروه تشکیل می شد که این کارگروه ها شامل نهادها، سازمان ها و ادارات مختلف بودند.

به این منظور هر سال یک هدف برای برنامه ها مقرر می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نحوه گرامیداشت دهه فجر امسال، بیان کرد: شرایط امسال با سال های گذشته به دلیل وجود بیماری تفاوت اساسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به دلیل کرونا برنامه های دهه فجر را تعطیل کنیم

نباید به دلیل کرونا برنامه های دهه فجر را تعطیل کنیم