مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:402021-01-19حوادث

وقوع 13 حریق و حادثه در سمنان/ 10 نفر امدادرسانی شدند


رییس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع 13 حریق و حادثه طی 48 ساعت گذشته در این شهر خبر داد و گفت: در این عملیات ها 10 نفر توسط نیروی های عملیاتی امدادرسانی شده و نجات یافتند.

- سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته 13 حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد پنج مورد حریق به ضایعات لاستیک، چوب و غیره مربوط می شود که با تلاش آتش نشانان عملیات اطفا به خوبی انجام شده است.

وی بابیان اینکه گیرکردن افراد در اماکن مختلف بیشترین حوادث شهری را شامل می شود، افزود: از تعداد حوادث امدادرسانی شده دو مورد محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، دو مورد مربوطه به گرفتن حیوانات موذی، سه مورد مربوط حریق خودرو، گیرکردن حلقه در انگشتان دست و سقوط اجسام از ارتفاع بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی 48 ساعت گذشته 220 مورد تماس با سامانه 125 آتش نشانی سمنان گرفته شده است، ابراز داشت: سازمان آتش نشانی سمنان در هر ساعت از شبانه روز امدادرسانی به همشهریان را با دقت و سرعت به انجام رساندند.

اسمعیل پور بابیان اینکه در این عملیات ها 10 نفر توسط نیروی های عملیاتی امدادرسانی شدند، تصریح کرد: خوشبختانه در این عملیات ها کسی صدمه جدی ندید و جان باخته حوادث گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 13 حریق و حادثه در سمنان/ 10 نفر امدادرسانی شدند

وقوع 13 حریق و حادثه در سمنان/ 10 نفر امدادرسانی شدند