مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:502021-01-19پزشكي

روش های تازه برای آموزش قرآن به نوجوانان/ پاسخ به نیازهای زندگی با یک کتاب ویژه


مدرس مدرسه قرآن و عترت اصفهان گفت: در اصفهان دوره های رشد1، رشد2 و رشد3 گذاشته شده، این دوره ها قبلا به صورت حضوری و اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است و براساس کتاب های تدوین شده تدریس می شود و افراد با استفاده از کتاب ها می توانند برای زندگی خود برنامه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به تازگی مقاله ای تحت عنوان تاثیر صدای قرآن بر روی سلامت روانی افراد در سایت های علمی منتشر شده است که طی آزمایش روی افراد گوناگون پس از گوش دادن به قرآن کریم، تفاوت قابل توجهی از سلامت روانی آن ها دیده شده است.

در پایان، جامعه علمی با بیان این عبارت که روانشناسان می توانند گوش کردن به صوت قرآن کریم را جهت افزایش سلامت روانی و کسب آرامش بیشتر به بیمارانشان توصیه کنند قرآن درمانی را پیشنهاد می کنند.

در این خصوص امیر اخوت در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی از مقالات محققین به این صورت است که متن قرآن را برای افراد پخش می کنند و می خواهند اثر صوت قرآن را بر افراد بفهمند و متوجه شدند که طبق داده های آماری، متن و صوت قرآن اثرات قابل توجهی بر سلامت روانی افراد داشته است.

مدرس مدرسه قرآن و عترت اصفهان در ادامه بیان کرد: در این خصوص که اثر قرآن چیست و توضیح به سوال برخی که می گویند چرا باید متن قرآن را بخوانیم و به ترجمه اکتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تازه برای آموزش قرآن به نوجوانان/ پاسخ به نیازهای زندگی با یک کتاب ویژه

روش های تازه برای آموزش قرآن به نوجوانان/ پاسخ به نیازهای زندگی با یک کتاب ویژه