مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:002021-01-19سياسي

دشمنان دست از پا خطا کنند نابودشان می کنیم


نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به یک قدرت موشکی بزرگ تبدیل شده و اگر دشمنان دست از پا خطا کنند نابودشان خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر راستی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: روز جمعه شاهد بودیم در رزمایش پیامبر اعظم (ص) قدرت دفاعی و پهپادهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش درآمد که بازتاب گسترده ای در جهان داشت.

وی بیان کرد: ملت های مسلمان با نگاه تحسین برانگیز و دشمنان وحشت زده و با چشمان از حدقه بیرون آمده شاهد دستاورد بزرگ فرزندان انقلاب اسلامی بودند و به گفته فرمانده هوا فضا سپاه ما توانستیم در شمال اقیانوس هند و در فاصله 1800 کیلومتر با موشک های بالستیک، اهداف خود را منهدم کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس تاکید کرد: امروز دشمنان ما در شعاع دو هزار کیلومتری در تیر رس ما قرار دارند و اگر دست از پا خطا کنند، نابودشان خواهیم کرد و برای ما افتخار است که پس از 42 سال مبارزه با استکبار، دشمنان به قدرت دفاعی کشورمان کاملاً واقف هستند.

راستی با اشاره به اینکه بعد از این رزمایش، دشمنان گفتند که توان موشکی و قدرت تهاجمی پهپادهای سپاه خیره کننده بود، گفت: ایران به یک قدرت موشکی بزرگ تبدیل شده و تهاجم ترکیبی سپاه قادر است هر دشمنی را سرکوب کند و همچنین موشک های نسل جدید سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دست از پا خطا کنند نابودشان می کنیم

دشمنان دست از پا خطا کنند نابودشان می کنیم