مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:402021-01-19بين الملل

هشدار «اف بی آی» درباره رخنه طرفداران ترامپ در میان نیروهای امنیتی


«اف بی آی» در گزارشی محرمانه در خصوص احتمال رخنه و نفوذ طرفداران راست افراطی جنبش غیرمتعارف «کیو-اِنان» در میان نیروهای گارد ملی آمریکا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز دوشنبه هفته جاری، اف بی آی در گزارشی اطلاعاتی به نیروهای امنیتی هشدار داد که طرفداران جنبش حاشیه ای و غیرمتعارف کیو-اِنان ظاهراً قصد دارند در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن ، با جازدن خود به عنوان نیروهای گارد ملی آمریکا، در مراسم تحلیف در واشنگتن دی سی رخنه کنند.

طبق گزارش شبکه بی بی سی ، کیو-اِنان، یک تئوری توطئه فراگیر و بی اساس است که تأکید دارد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حال جنگ با نخبگان شیطان پرستی است که کودکان را آزار جنسی می دهند و در دولت و بازار و رسانه ها رخنه کرده اند.

پیروان این جنبش بر این باورند که در نهایت این مبارزه به یک روز حساب ختم می شود که در آن افرادی چون هیلاری کلینتون دستگیر و اعدام می شوند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست که به نسخه ای از گزارش اطلاعاتی اف بی آی دست یافته است گزارش کرد که مأموران اف بی آی در گزارش خود هشدار داده اند که پیروان جنبش های کیو-اِنان و گرگ های تنها که برخی از آنها در شورش های 6 ژانویه (17 دی ماه) در کنگره حضور داشتند، قصد دارند برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «اف بی آی» درباره رخنه طرفداران ترامپ در میان نیروهای امنیتی

هشدار «اف بی آی» درباره رخنه طرفداران ترامپ در میان نیروهای امنیتی