مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:302021-01-19بين الملل

وزیر امنیت داخلی دوره اوباما: ریاست جمهوری ترامپ تجربه ای شکست خورده بود


جه جانسون ، وزیر امنیت داخلی پیشین آمریکا روز یکشنبه گفت که امیدوار است آمریکایی ها متوجه شوند ریاست جمهوری ترامپ یک تجربه اشتباه بوده است.

- وزیر امنیت داخلی دوره اوباما: ریاست جمهوری ترامپ "تجربه ای شکست خورده" بود "جه جانسون"، وزیر امنیت داخلی پیشین آمریکا روز یکشنبه گفت که امیدوار است آمریکایی ها متوجه شوند ریاست جمهوری ترامپ یک "تجربه اشتباه" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل، جانسون که تحت ریاست جمهوری سابق آمریکا، باراک اوباما، به عنوان وزیر امنیت داخلی فعالیت می کرد در برنامه فرید زکریا جی پی اس سی ان ان گفت که فکر می کند حتی اگر سنا تصمیم بگیرد ترامپ را بابت تحریک شورش های کنگره در اوایل این ماه محکوم نکند هم، تاریخ ریاست جمهوری ترامپ و کسانی که با مهربانی از او حمایت کردند را به خاطر نخواهد آورد.

جانسون گفت: 4 سال پیش، با انتخاب کسی که برای ریاست جمهوری مطلقاً بدون صلاحیت بود و درک اخلاقی و قانونی نداشته و صراحتاً انگیزه هایی برای فاشیسم و خودکامگی داشت، به تجربه خطرناکی دامن زدیم.

وی ادامه داد: امید من این است با گذشت زمان آمریکایی ها متوجه شوند این یک تجربه شکست خورده بوده و هرگز نباید دوباره آن را امتحان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امنیت داخلی دوره اوباما: ریاست جمهوری ترامپ تجربه ای شکست خورده بود

وزیر امنیت داخلی دوره اوباما: ریاست جمهوری ترامپ تجربه ای شکست خورده بود