مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19بين الملل

جنبلاط: حریری و میشل عون گفت وگو را ازسر بگیرند


رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در سخنانی خواستار آشتی میان رییس جمهوری و نخست وزیر کشورش و از سرگیری گفت وگوهای تشکیل دولت میان آنها شد.

- رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در سخنانی خواستار آشتی میان رییس جمهوری و نخست وزیر کشورش و از سرگیری گفت وگوهای تشکیل دولت میان آنها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان در گفت وگو با روزنامه القبس کویت با اشاره به تشکیل نشدن دولت کشورش و شکست ابتکارعمل امانوئل ماکرون برای تشکیل دولت لبنان، گفت: این ما در داخل لبنان هستیم که مسئول این شکست هستیم؛ چراکه نمی توانیم دولت را تشکیل دهیم.

جنبلاط افزود: اگر نتوانیم دولت را تشکیل دهیم، چه امیدی به ابتکار عمل فرانسه یا غیر فرانسه و یا موارد دیگر است؟ وی ادامه داد: من نیز همصدا با بشاره پطرس الراعی، اسقف اعظم مارونی های لبنان خواستار ازسرگیری گفت وگوها میان میشل عون، رییس جمهوری و سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان می شوم.

اسقف اعظم مارونی های لبنان دوشنبه خواستار آشتی میان رییس جمهوری و نخست وزیر مکلف این کشور شد.

اختلاف میان عون و حریری از دسامبر به دلیل اختلاف نظر درباره تشکیل کابینه، تشدید شد و هفته گذشته به اوج خود رسید و عون در سخنانی حریری را آشکارا دروغگو خطاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبلاط: حریری و میشل عون گفت وگو را ازسر بگیرند

جنبلاط: حریری و میشل عون گفت وگو را ازسر بگیرند