مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:152021-01-19سياسي

خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود/لزوم حمایت از جوانان


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود، گفت: مسئولان تمرکز امور را بر حمایت از جوانان و شرکت های دانش بنیان داخل قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در نشست با جمعی از مسئولان در بیرجند بیان کرد: بالاترین ارزش برای جبهه ولایی، توانمند شدن و ایستادگی در مقابل تفکر لیبرالی غرب است.

وی با بیان اینکه هر جا که باور ما می توانیم ریشه دوانده، ایران اسلامی موفق و پیروز بوده است، افزود: همچنین هر کجا که از موضع سازش با دشمن وارد شده ایم خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد شده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها با سازش و لبخند محقق نمی شود، اظهار کرد: مسئولان از نتایج مذاکره با غرب طی این سال ها درس بگیرند و تمرکز امور را بر حمایت از جوانان، شرکت های دانش بنیان و دیگر نهادهای توانمند داخلی قرار دهند.

کشورهای غربی هیچ گاه قابل اعتماد نیستند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: رفتار کشورهای آمریکایی و اروپایی در جریان ویروس باری دیگر تکرار شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: متاسفانه آمریکا پرستان داخلی و خارجی در مقابل تحریم دارویی آمریکا علیه ایران سکوت کردند و امروز که باید به توان داخلی کشور در تولید واکسن ایرانی افتخار کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود/لزوم حمایت از جوانان

خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود/لزوم حمایت از جوانان