مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19سياسي

شب خاطره شهید اصغر پاشاپور در سنندج برگزارمی شود


به همت حوزه هنری استان کردستان همزمان با نخستین سالگرد شهادت اصغرپاشاپور از شهدای مدافع حرم و همرزم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شب خاطره در سنندج برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان به همت حوزه هنری استان کردستان همزمان با نخستین سالگرد شهادت اصغرپاشاپور از شهدای مدافع حرم و همرزم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شب خاطره در سنندج برگزار می شود.

امین مرادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید اصغر پاشاپور که اکثراً او را با همراهی سردار قاسم سلیمانی در چند ثانیه فیلم از میان مدافعان حرم می شناسند، یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

مسئول کمیته هنری ستاد دهه فجر استان کردستان افزود: شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

وی افزود: پیکر مطهر او که توسط تروریست های تکفیری ربوده شده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه 98 به کشور بازگشت و در میان استقبال گسترده مردم قدرشناس کشورمان در شهرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره شهید اصغر پاشاپور در سنندج برگزارمی شود

شب خاطره شهید اصغر پاشاپور در سنندج برگزارمی شود