مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:352021-01-19اقتصادي

پنهان کاری دولت درباره دلیل قطعی برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود خوانساری در نوزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: سال 97 و با افزایش قیمت ارز انتظار می رفت که صادرات کشور نیز افزایش یابد یعنی در حالی که ارزش پول ملی چهار تا پنج برابر کاهش یافته بود صادرات بجای افزایش، - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، ندانم کاری ها و تصمیمات عجولانه را عامل کاهش صادرات کشور بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود خوانساری در نوزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: سال 97 و با افزایش قیمت ارز انتظار می رفت که صادرات کشور نیز افزایش یابد یعنی در حالی که ارزش پول ملی چهار تا پنج برابر کاهش یافته بود صادرات بجای افزایش، کاهش یافت که علت آن را باید در تصمیمات عجولانه اخذ شده جستجو کرد.

خوانساری افزود: البته تصمیم سه ماه قبل سران قوا مبنی بر اینکه صادر کننده می تواند با ارز حاصل از صادرات کالا وارد کند و یا آن را در اختیار فرد دیگری قرار دارد اجازه داد که صادرکنندگان با انگیزه بیشتری به صادرات اقدام کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در دو تا سه هفته گذشته قیمت ارز کاهشی شده و قرار است که به زیر 20 هزار و یا حتی زیر 15 هزار تومان هم برسد که موجب شده صادرکننده نتواند برنامه ریزی داشته باشد یعنی نمی داند کالا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهان کاری دولت درباره دلیل قطعی برق

پنهان کاری دولت درباره دلیل قطعی برق