مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:252021-01-19اقتصادي

83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه سال جاری 83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است.

- مهرداد رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از پرداخت 83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات مرتبط با تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، بنیاد برکت کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران تأمین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: با جذب 100 درصدی منابع مرتبط با این تفاهم نامه و پرداخت تسهیلات مرتبط، زمینه اشتغال زایی مستقیم برای 555 نفر در استان فراهم شد.

وی اظهار داشت: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیار هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

رییسی عنوان کرد: تفاهم نامه بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، بنیاد برکت کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، به منظور حمایت از کسب و کارهای خُرد صنایع دستی، استمرار اشتغال زایی و توسعه صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

83 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد