مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 19:302021-01-18حوادث

کلاهبرداری 6 میلیارد ریالی با پیش فروش کردن آپارتمان


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری 2 برادر سازنده که با پیش فروش کردن واحد های ساختمانی، 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از دو مال باخته کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار کرد: مالک ساختمانی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه و گفت: پلاک ثبتی ام در محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس واقع شده و 6 ماه پیش تصمیم گرفتم ساختمان را با همکاری سازنده تخریب و نوسازی کنم و در این رابطه 2 برادر که خود سازنده چندین ساختمان معرفی می کردند، آشنا شدم و پس از چندین جلسه گفتگو در نهایت قرارداد مشارکت در ساخت تنظیم کردیم.

در متن قرارداد، قرار شد که هیچ یک از طرفین قرارداد حق پیش فروش واحد ها را نداشته باشیم و پس از ساخت و تنظیم تقسیم نامه و تحویل گرفتن واحدها، هریک از طرفین حق فروش واحد متعلق به خود را داشته باشند.

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، سازندگان، آپارتمانی را برای اسکانم تهیه کردند و من هم ساختمان را تخلیه شده تحویل آن ها دادم.

روز گذشته برای مشاهده پیشرفت ساخت و ساز و نحوه گودبرداری و .

در محل حاضر شدم.

فردی که مدعی بود یکی از واحد های ساختمان را پیش فروش کرده است با من شروع به گفتگو کرد که متوجه شدم سازندگان بادریافت مبلغ 3 میلیارد ریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 6 میلیارد ریالی با پیش فروش کردن آپارتمان

کلاهبرداری 6 میلیارد ریالی با پیش فروش کردن آپارتمان