مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:252021-01-18پزشكي

ساخت داروی ایرانی «سیمیوال» برای درمان صرع


بیماری صرع طیف قابل ملاحظه ای از افراد جامعه و خانواده­ها را درگیر می­نماید و عموما منجر به افت شاخص های کیفیت زندگی و فعالیت های اجتماعی بیماران مبتلا به صرع می شود.

- بیماری صرع طیف قابل ملاحظه ای از افراد جامعه و خانواده­ها را درگیر می­نماید و عموما منجر به افت شاخص های کیفیت زندگی و فعالیت های اجتماعی بیماران مبتلا به صرع می شود.

داروی سیمیوال تولید شده در یکی از شرکت­های داروسازی داخل کشور، برای بهبود علائم بیماری صرع، اختلالات خلقی و سردردهای میگرنی کاربرد دارد و با کیفیت بالاتر نسبت به نمونه ­های مشابه به طور موثری درکنترل این بیماری­ها نقش دارد.

دکتر وحید فرزانه­فر داروساز و متخصص داروشناسی، از شرکت داروسازی ابیان فارمد که تولید کننده سیمیوال است درباره نحوه عملکرد آن می گوید: داروی سیمیوال، حاوی ماده موثره فارمد مجموعه­ای نوآور و متعهد به کیفیت است و با آگاهی از کمبودها تلاش می کند با عرضه محصولاتی متناسب با نیاز صنعت داروی کشور، گامی موثر در جهت ارتقاء سلامت جامعه بردارد.

واحد تحقیق و توسعه ابیان فارمد در زمینه تلاش برای تسریع تولید داروهای حیاتی در حوزه­های درمانی مختلف، رفع نگرانی بیماران در تامین به موقع و دسترسی آسان به دارو و کاهش هزینه­های درمان برای آن­ها که از اهداف بلند مدت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت داروی ایرانی «سیمیوال» برای درمان صرع

ساخت داروی ایرانی «سیمیوال» برای درمان صرع