مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:052021-01-18اجتماعي

سوخت مازوت در نیروگاه های استان زنجان استفاده نمی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تاکید کرد: در هیچیک از نیروگاه های تولید برق استان زنجان، سوخت مازوت استفاده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین آبسالان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت روز هوای پاک، با بیان اینکه یکی از دغدغه های دیرینه مردم زنجان موضوع پسماند روی بود که خوشبختانه این دغدغه در آستانه مرتفع شدن است، گفت: مردم زنجان بعد از 25 سال دست به گریبان بودن با مشکل پسماند روی، این دغدغه را به فراموشی خواهند سپرد.

وی در همین رابطه افزود: قرار است برای رفع مشکل پسماند روی نسبت به احداث تصفیه خانه روی در منطقه سردهات با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان اقدام شده و طبق پیش بینی های به عمل آمده، نیم دوم بهمن ماه امسال شاهد راه اندازی این تصفیه خانه خواهیم بود.

آبسالان ضمن اشاره به فرا رسیدن روز هوای پاک، از زنجان به عنوان یکی از استان هایی که دارای هوای پاک است، یاد کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم به روزهایی که شاهد هوای ناپاک در استان طی سال جاری بودیم تا به امروز اشاره کنیم، فقط سه روز در سال جاری هوای استان بیش از حد استاندارد هوای ناپاک داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با یادآوری اینکه در گذشته شاهد وجود مراتع و پوشش گیاهی در اطراف استان زنجان بودیم، تصریح کرد: همین وجود پوشش گیاهی باعث شده بود تا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت مازوت در نیروگاه های استان زنجان استفاده نمی شود

سوخت مازوت در نیروگاه های استان زنجان استفاده نمی شود