مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:252021-01-18فرهنگي

کتاب «ارتباطات؛ یک پسارشته» ترجمه می شود


کتاب «ارتباطات؛ یک پسارشته» نوشته سیلویو وایسبورد با ترجمه محسن گودرزی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه می شود.

  - کتاب ارتباطات؛ یک پسارشته نوشته سیلویو وایسبورد با ترجمه محسن گودرزی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب ارتباطات؛ یک پسارشته نوشته سیلویو وایسبورد که نگاه جدیدی به رشته ارتباطات دارد و آن را برتر از یک میان رشته، به عنوان دانشی فرارشته ای معرفی می کند توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه می شود.

این کتاب، بینشِ مخاطب عام و خاص را به رشته ارتباطات به مثابه حوزه ای که پیوند تنگاتنگ با سایر حوزه ها و رشته های علوم انسانی و پایه دارد، ارتقا می دهد.

همچنین مخاطب را با پیچیدگی ها و متغیرهای مختلف حوزه نظری ارتباطات بیشتر آشنا می کند و در این مسیر از رویکردهای ایجابی و سلبی توأمان بهره می برد.

در واقع اثر مذکور می تواند حوزه نظری رشته ارتباطات در ایران را دستخوش تغییر کند و دستورکار جدیدی برای نظریه پردازی در این حوزه ارائه دهد.

همچنین، با توجه به نگاه پژوهش محورِ نویسنده، می توان امیدوار بود این اثر حوزه پژوهشی رشته ارتباطات و مطالعات رسانه را غنی تر سازد و امکان فعالیت بیش از پیش سایر رشته های علوم انسانی در رشته ارتباطات را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ارتباطات؛ یک پسارشته» ترجمه می شود

کتاب «ارتباطات؛ یک پسارشته» ترجمه می شود