مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18بين الملل

مقام یمنی خواستار تلاش های دیپماتیک در حمایت از «أنصارالله» شد


رییس مجلس مشورتی یمن در نامه هایی به مقامات کشورهای مختلف خواستار اقدام دیپلماتیک آنها برای مجبور کردن آمریکا به عقب نشینی از تصمیم خود مبنی بر تروریستی خواندن «أنصارالله» شد.

- رییس مجلس مشورتی یمن در نامه هایی به مقامات کشورهای مختلف خواستار اقدام دیپلماتیک آنها برای مجبور کردن آمریکا به عقب نشینی از تصمیم خود مبنی بر تروریستی خواندن أنصارالله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد حسین العیدروس رییس مجلس مشورتی یمن امروز دوشنبه با ارسال نامه هایی جداگانه به رؤسای پارلمان ها در کشورهای مختلف از جمله ایران، پاکستان، اندونزی، روسیه، چین، ژاپن، آلمان، اتریش و… اقدام آمریکا در تروریستی خواندن انصارالله را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، العیدروس در نامه خود به مقامات کشورهای مذکور آورده است: ایالات متحده آمریکا مدتهاست که راه حمایت از تروریسمِ سعودی را در پیش گرفته است.

این اقدام آمریکایی ها منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم یمن و نیز غارت ثروت های آنها شده است.

رییس مجلس مشورتی یمن همچنین تأکید کرده است: اقدام اخیر آمریکایی ها در تروریستی خواندن جنبش أنصارالله مسیر حل و فصل سیاسی بحران یمن را با مشکل مواجه خواهد ساخت و موجب تداوم جنگ علیه یمنی ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی خواستار تلاش های دیپماتیک در حمایت از «أنصارالله» شد

مقام یمنی خواستار تلاش های دیپماتیک در حمایت از «أنصارالله» شد