مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:552021-01-18سياسي

چهارمین دور گفت وگوی فرهنگی زنان ایران و چین برگزار می شود


مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برگزاری چهارمین دور گفت وگوی فرهنگی زنان ایران و چین با عنوان تقویت تعامل در پساکرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی کیانی، مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اعلام این خبر، گفت: چهارمین دور گفت وگوی فرهنگی زنان ایران و چین با حضور مقامات زنان دو کشور روز سه شنبه (30 دی ماه) با عنوان تقویت تعامل در پساکرونا جهان مشترک: سرنوشت مشترک به صورت ویدئو کنفرانسی، برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این دور از گفت وگوهای فرهنگی به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور رایزنی فرهنگی ایران در پکن و مشارکت فدراسیون سراسری زنان چین و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دانشگاه الزهرا(س) در سالن کنفرانس حوزه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

کیانی با ارایه گزارشی از سه دوره گذشته گفت وگوهای فرهنگی زنان ایران و چین گفت: اولین نشست مشترک بانوان ایرانی و کنفدراسیون زنان چین طی سال 1392با موضوعات نقش زنان در آموزش تربیت خانواده و گسترش فرهنگ در پکن و نقش زنان مسلمان در نشر فرهنگ و آموزش خانواده در شهر لنجو مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دور گفت وگوی فرهنگی زنان ایران و چین برگزار می شود

چهارمین دور گفت وگوی فرهنگی زنان ایران و چین برگزار می شود