مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:452021-01-18اقتصادي

وعده معاون شهردار به افتتاح 10 ایستگاه مترو تا پایان سال جاری


افتتاح 10 ایستگاه تا پایان سال در تعهد ماست، و با تزریق از محل اعتبارات سهم دولت و منابع شهرداری امیدواریم 5 ایستگاه در بهمن ماه و 5 ایستگاه در اسفندماه افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مناف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروز در حاشیه مراسم تکمیل ورودی های ایستگاه کمیل و راه اندازی ورودی مستقل ایستگاه مهدیه برای افراد کم توان جسمی و حرکتی با اشاره اینکه امروز روز هوای پاک است گفت: امیدواریم اقدامات ما تاثیر مثبتی در تحقق هوای پاک داشته باشد.

وی درخصوص علت افتتاح ورودی دوم ایستگاه کمیل توضیح داد: 50 میلیارد تومان برای افتتاح این ایستگاه هزینه شده و این ایستگاه دارای 8 پله برقی و 2 آسانسور است و این ورودی به اندازه یک ایستگاه کارکرد دارد، چون در یک منطقه دیگر در قسمت شرقی نواب در منطقه 10 واقع شده است و برای محلات این منطقه بسیار مورد استفاده خواهد بود.

وی افزود: این ورودی در حالی افتتاح شده که خیلی از ایستگاه های قدیمی مترو هنوز ورودی دومشان افتتاح نشده یا مناسب سازی نشده است.

معاون شهردار تهران درخصوص روند افتتاح ایستگاههای تا پایان سال جاری با توجه به تزریق پول حاصل از فروش اوراق مشارکت از سوی دولت گفت: افتتاح 10 ایستگاه تا پایان سال در تعهد ماست، و با تزریق از محل اعتبارات سهم دولت و منابع شهرداری تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون شهردار به افتتاح 10 ایستگاه مترو تا پایان سال جاری

وعده معاون شهردار به افتتاح 10 ایستگاه مترو تا پایان سال جاری