مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18اقتصادي

اجرای 50 هزار تن روکش آسفالت معابر در همدان/ حجم بی سابقه کار در 10 سال اخیر


مدیر شهرداری منطقه 2 همدان با اشاره به اجرای روکش آسفالت معابر منطقه 2 با حجم عملیاتی 50 هزار تن گفت: این اتفاق در 10 سال اخیر بی سابقه بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حامد جلیلوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه کیلومتر لوله گذاری در خیابان های اطراف میدان رسالت و بلوار9 دی و بلوار مطهری انجام شده تا از طریق آن آب های سطحی به سمت رودخانه پشت پمپ بنزین فروغ هدایت شود.

وی با بیان اینکه بر اساس توجه شهردار همدان نسبت به اجرای روکش آسفالت  و اصلاح وضعیت معابر شهری،  شهرداری منطقه 2 به عنوان یکی از مناطق مهم شهری نیز به این مهم توجه کرده است افزود: در طول 9 ماه گذشته بیش از 50 هزار تن آسفالت ریزی در معابر سطح این منطقه صورت گرفته که در طول 10 سال اخیر بی سابقه محسوب می شود.

  مدیر شهرداری منطقه 2 همدان با تأکید بر اینکه 10 هزار تن آسفالت به منظور لکه گیری معابر فرعی و محلات و 40 هزار تن برای اجرای روکش آسفالت اساسی در معابر اصلی سطح حوزه نیز از برنامه های شهرداری منطقه دو تا پایان سال جاری است یادآور شد: یکی دیگر از گلایه های شهروندان ساکن در منطقه دو آبگرفتگی در برخی معابر این منطقه است که طی یک عملیات اجرایی کوتاه مدت رفع شدو  رضایت شهروندان را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 هزار تن روکش آسفالت معابر در همدان/ حجم بی سابقه کار در 10 سال اخیر

اجرای 50 هزار تن روکش آسفالت معابر در همدان/ حجم بی سابقه کار در 10 سال اخیر