مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18بين الملل

عادت تخریب اسناد کاخ سفید توسط ترامپ، مورخان را به واهمه انداخته است


آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، مورخان نگران حفظ تاریخ کاخ سفید به خاطر عادت گزارش شده دولت ترامپ مبنی بر از بین بردن اسناد و گرایش رییس جمهور به پاره کردن اوراق هستند.

- آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، مورخان نگران حفظ تاریخ کاخ سفید به خاطر عادت گزارش شده دولت ترامپ مبنی بر از بین بردن اسناد و گرایش رییس جمهور به پاره کردن اوراق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، ریچارد ایمرمن از انجمن مورخان روابط خارجی آمریکا در گفت وگو با آسوشیتدپرس گفت: نگه داری سوابق نه تنها اولویت نبوده، بلکه چندین مثال از تلاش برای قایم کردن یا از بین بردن سابقه وجود داشته است.

رسم است که رییس جمهور مستعفی اسناد رسمی را به دولت جانشین تحویل دهد، اما طبق چندین گزارش، این انتقال به خاطر تخریب سوابق کاخ سفید توسط ترامپ، مشکل ساز شده است.

پولیتیکو برای نخستین بار در سال 2018 گزارش داد که ادعا می شود رییس جمهور همچنین متمایل به تخریب اسناد و پرت کردن آن ها به داخل سطل آشغال یا بر روی زمین است.

به خاطر تمایل ادعایی ترامپ برای پاره کردن اوراق رسمی ریاست جمهوری، دستیاران قبل از تحویل اسناد به بایگانی ملی برای ثبت مناسب آن ها، ساعت ها به چسباندن اسناد به یکدیگر مشغول می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادت تخریب اسناد کاخ سفید توسط ترامپ، مورخان را به واهمه انداخته است

عادت تخریب اسناد کاخ سفید توسط ترامپ، مورخان را به واهمه انداخته است