مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18بين الملل

نگرانی مقامات آمریکایی از حمله نظامی ها به مراسم تحلیف بایدن


با نزدیک شدن مراسم تحلیف ریاست جمهوری آمریکا، مقام های دفاعی آمریکا نگران هستند که حمله یا تهدیدات دیگری از سوی نیروهای خودی که موظف به تأمین امنیت این مراسم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های دفاعی آمریکا در آستانه برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن گفته اند که نگران هستند که حمله یا تهدیدات دیگری از سوی نیروهای خودی که در تأمین امنیت مراسم تحلیف بایدن مشارکت دارند صورت بگیرد به همین دلیل اف بی آی در حال بررسی و نظارت شدید بر تمامی 25 هزار نیروی گارد میلی است که برای مراسم تحلیف به واشنگتن دی سی می آیند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، ریان مک کارتی وزیر ارتش ایالات متحده روز یکشنبه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که از تهدیدات احتمالی آگاهی دارند و به فرماندهان نظامی هشدار داده اند که با نزدیک شدن مراسم تحلیف ریاست جمهوری، مراقب هرگونه مشکل و مسئله ای در واحدهای نظامی خود باشند.

طبق این گزارش، علیرغم آنکه تاکنون هیچ گونه شواهدی درباره هرگونه تهدیدی از سوی نظامیان آمریکایی برای مراسم تحلیف مشاهده نشده است اما نظارت بر اعضای گارد ملی به شدت افزایش یافته است.

مک کارتی در مصاحبه اختصاصی خود با آسوشیتدپرس گفت: ما به طور مداوم در حال بررسی اوضاع هستیم و افرادی که برای این عملیات منصوب شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات آمریکایی از حمله نظامی ها به مراسم تحلیف بایدن

نگرانی مقامات آمریکایی از حمله نظامی ها به مراسم تحلیف بایدن