مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:352021-01-18بين الملل

پارلمان اروپا و وزیران خارجه قاره سبز درباره ناوالنی بحث می کنند


در پی بازداشت «آلکسی ناوالنی» از سوی روسیه، پارلمان اروپا و وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این رابطه تشکیل جلسه می دهند.

- در پی بازداشت آلکسی ناوالنی از سوی روسیه، پارلمان اروپا و وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این رابطه تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، پارلمان اروپا و وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسات جداگانه ای موضوع بازداشت آلکسی ناوالنی، یکی از منتقدان اصلی کرملین، را به بحث می گذارند.

بر همین اساس پارلمان اروپا امروز دوشنبه در این رابطه تشکیل جلسه می دهد و جلسه وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز در تاریخ 25 ژانویه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آلکسی ناوالنی یکی از چهره های منتقد دولت روسیه روز یکشنبه برای نخستین بار از زمان مسمومیت ادعایی خود در تابستان گذشته از آلمان عازم روسیه شد؛ اما به محض ورود به فرودگاه مسکو توسط پلیس روسیه بازداشت شد.

سازمان خدمات زندان مسکو در بیانیه ای اعلام کرد که ناوالنی به دلیل نقضِ محکومیت زندان تعلیقی خود بازداشت شده و تا زمان برگزاری جلسه دادگاه در ماه میلادی جاری در بازداشت خواهد بود.

در همین رابطه، چارلز میشل رییس شورای اروپا در واکنش به خبر بازداشت الکسی ناوالنی از مقام های روسیه خواست تا این منتقد سیاسی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا و وزیران خارجه قاره سبز درباره ناوالنی بحث می کنند

پارلمان اروپا و وزیران خارجه قاره سبز درباره ناوالنی بحث می کنند