مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:252021-01-18بين الملل

وضعیتی شبیه به حکومت نظامی در پایتخت آمریکا (+عکس)


استقرار هزاران نیروی مسلح گارد ملی آمریکا که از ایالت های مختلف به پایتخت آمریکا گسیل شده اند، وضعیتی شبیه به حکومت نظامی در پایتخت ایالات متحده آمریکا ایجاد کرده است.

- پس از آشوب های روز ششم ژانویه از سوی هواداران ترامپ و حمله به ساختمان کنگره در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا، هزاران نیروی مسلح گارد ملی آمریکا در ساختمان کنگره و خیابان های اطراف مستقر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، 2 روز مانده به برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در مقابل ساختمان کنگره در روز چهارشنبه همین هفته، استقرار هزاران نیروی مسلح گارد ملی آمریکا که از ایالت های مختلف به پایتخت آمریکا گسیل شده اند، وضعیتی شبیه به حکومت نظامی در پایتخت ایالات متحده آمریکا ایجاد کرده است.

بسیاری از خیابان های اطراف کنگره و کاخ سفید با ایجاد موانع بسته شده و نیروهای مسلح گارد ملی در ساختمان ها و خیابان های مجاور کنگره و کاخ سفید مستقر شده اند.

همچنین پس از حمله 12 روز پیش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، نیروهای گارد ملی در اطراف کنگره و کاخ سفید سیم خاردار کشیده اند.

مراسم تحلیف جو بایدن قرار است روز چهارشنبه به صورت محدود برگزار شود و رییس جمهوری منتخب آمریکا از هواداران خود خواسته با توجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسم را از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیتی شبیه به حکومت نظامی در پایتخت آمریکا (+عکس)

وضعیتی شبیه به حکومت نظامی در پایتخت آمریکا (+عکس)