مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:552021-01-18بين الملل

ادعای کانال 12 اسراییل درباره مذاکرات مخفیانه تیم بایدن با ایران بی اساس است


سفیر پیشین آمریکا در قدس اشغالی در پیامی ادعای یک کانال رژیم صهیونیستی را مبنی بر این که اعضای دولت جو بایدن در حال مذاکرات مخفیانه با مقامات ایران درباره توافق هسته ای می باشند را بی اساس خواند.

- سفیر پیشین آمریکا در قدس اشغالی در پیامی ادعای یک کانال رژیم صهیونیستی را مبنی بر این که اعضای دولت جو بایدن در حال مذاکرات مخفیانه با مقامات ایران درباره توافق هسته ای می باشند را بی اساس خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین ایندایک، سفیر پیشین آمریکا در قدس اشغالی در پی گزارش اخیر روزنامه تایمز آو اسراییل که بر اساس گزارش کانال 12 رژیم صهیونیستی مدعی شده بود مقامات دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در حال مذاکرات مخفیانه با مقامات ایران در باره بازگشت به توافق هسته ای می باشند، در صفحه توییترش نوشت: این گزارش بی اساس است.

هر کسی که تیم امنیت ملی بایدن را بشناسد، می داند که تحت دستورات سرسختانه جو بایدن از اقدام به هر گونه تماسی با هر یک از مقامات دولت های خارجی منع شده اند.

اظهارات واندایک در پی این مطرح می شود که روزنامه تایمز آو اسراییل گزارش داد: کانال 12 رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در گزارشی مدعی شد که مقامات در دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا مذاکرات مخفیانه با ایران را درباره بازگشت به توافق هسته ای آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای کانال 12 اسراییل درباره مذاکرات مخفیانه تیم بایدن با ایران بی اساس است

ادعای کانال 12 اسراییل درباره مذاکرات مخفیانه تیم بایدن با ایران بی اساس است