مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:002021-01-18سياسي

ورودگردشگران به شهرهای شمالی موردانتقاد فعالان گردشگری اصفهان است


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ورود گردشگران به شهرهای شمالی و اصفهان خالی از گردشگر مورد انتقاد فعالان عرصه گردشگری اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طغیانی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران شرکت های بنیاد مستضعفان و مستقر در اصفهان با بیان اینکه امروز محرومیت در کلان شهرها به معنای عدم دسترسی به بیمارستان، مدرسه و… نیست اظهار داشت: جنس محرومیت در کلان شهرها بسیار متفاوت تر از روستاها یا شهرهای کوچک است.

همه نهادها به کاهش آسیب های اجتماعی توجه کنند وی با اشاره به وجود صدها کارتن خواب در اصفهان ابراز داشت: تلاش ستودنی جهادگران سبب شده تا این شرایط به اندازه ای ساماندهی شود اما بنیاد مستضعفان برای رفع این جنس از محرومیت باید تلاشی مضاعف انجام دهد و نباید بزرگی شهر و درعین حال تعدد نهادها و سازمان ها سبب غفلت از آسیب های اجتماعی و محرومیت های حاشیه شهر اصفهان شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دختران فراری و زنان سرپرست خانوار جزیی از جامعه هستند و باید با اهتمام جدی و تقسیم کار برای حل مشکلات آنها گام برداریم، تصریح کرد: در این زمینه همه بخش ها باید به میدان بیایند تا مشکلات را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودگردشگران به شهرهای شمالی موردانتقاد فعالان گردشگری اصفهان است

ورودگردشگران به شهرهای شمالی موردانتقاد فعالان گردشگری اصفهان است