مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:552021-01-18اقتصادي

گره کور 40 ساله «خیابان کرمان» پایتخت باز شد


شهردار منطقه 14 تهران با بیان اینکه طرح موسوم به تعریض خیابان کرمان متوقف شد، گفت: با توقف این طرح، گره کور 40 ساله ای که بر زندگی اهالی این خیابان زده شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابانک به نقل از ایرنا، کامبیز مصطفی پور روز دوشنبه در این باره به ایرنا توضیح داد: طرح تعریض خیابان کرمان به طول سه کیلومتر در سال 1360 خورشیدی تصویب شد و در آن مقطع زمانی از بین بردن بافت فرسوده و متراکم و روانسازی و بازشدن گره های ترافیکی این خیابان را دلایل تصویب آن اعلام کردند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح مقرر شده بود که خیابان کرمان 6 تا هفت متر عریض تر و به خیابانی با عرض 35 متری تبدیل شود اما به دلایل مختلف کار تملک املاک برای این هدف، نیمه کاره ماند و عملیات تعریض خیابان کرمان پس از مدتی متوقف شد.

به گفته مصطفی پور، در طول این چهار دهه ساکنان محلات شکوفه، دلگشا، سرآسیاب دولاب، شیوا، صاحب الزمان و شاهد، از اجرای این طرح رنج می بردند و در این مدت هم فقط حدود 35 درصد از املاک (47 پلاک)، توسط شهرداری تهران تملک شد.

وی توضیح داد: کاهش ارزش زمین و تعلق خاطر مردم به محلات خود و از سوی دیگر تنزل شاخص های سرزندگی و نوسازی از معضلاتی بود که شهروندان این محدوده طی چهار دهه دهه تجربه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور 40 ساله «خیابان کرمان» پایتخت باز شد

گره کور 40 ساله «خیابان کرمان» پایتخت باز شد