مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:352021-01-18اقتصادي

نگرانی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی


در بیشتر استان ها نسبت به گذشته شاهد کاهش قابل توجه رعایت دستورالعمل های بهداشتی از نظر تردد و تجمع ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر ایرج حریرچی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: این شرایط؛ هشدار دهنده است و در حال حاضر نسبت به شرایط عادی سال گذشته فقط پنج درصد تردد ها کاهش پیدا کرده است یعنی 95 درصد مردم، شرایط را عادی تلقی می کنند و به همان میزان تردد در داخل و خارج شهر ها موجب نگرانی شده است.

وی با اشاره به این که نگرانی بعدی ما از برخی اجتماعات، مکان ها و اقدامات خاص است گفت: هر تجمعی اعم از دورهمی خانوادگی ، رستوران، کافه، مراسم عزا ، عروسی، مذهبی و ملی می تواند به طور فزاینده ای موجب انتقال بیماری شود.

دکتر حریرچی افزود: از زمانی که بازگشایی ها آغاز شده و ترددها هم به وضع عادی بازگشته ؛ حمل و نقل عمومی و مترو تبدیل به نگرانی اصلی ما شده است، همچنین خودروهای سواری و ون های کوچک هم به دلیل بالا بودن شیشه ها؛ محل انتقال بیماری هستند.

وی ادامه داد: این سفرهایی که اخیراً صورت گرفته موجب افزایش سرایت بیماری می شود، البته مواردی که در استان های شمالی و جنوبی و جزایر اتفاق افتاد و هتل ها به میزان صد درصد اشغال رسید؛ یک فاجعه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی

نگرانی از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی