مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 16:552021-01-17سياسي

سیاه پوش شدن حرم شمس الشموس همزمان با سالروز شهادت صدیقه اطهر(س)


امشب حرم شمس الشموس در غم شهادت حضرت فاطمه(س) سیاه پوش شده است، زائرین و مجاورین در حالی که هر کدام ماسک زده اند، برای زیارت به حرم امام مهربانی ها آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امشب حرم شمس الشموس در غم شهادت حضرت فاطمه(س) سیاه پوش شده است، زائرین و مجاورین در حالی که هر کدام ماسک زده اند، برای زیارت به حرم امام مهربانی ها آمده اند، آنها در کنار زیارت در مراسم روضه خوانی و قرائت زیارت حضرت فاطمه(س) نیز شرکت کرده اند.

فاطمه(س) اسوه و الگوی همه مسلمانان است به صحن آزادی که می رسم، چهار علم عزاداری ویژه شهادت حضرت فاطمه(س) در صحن خونمایی می کند، در کنار این علم ها، پرچمی با متن نوشته عصمت الله الکبری، را می بینم، در بخشی از این صحن فرش هایی پهن شده و برخی از زائرین و مجاورین با رعایت فاصله اجتماعی روی فرش ها نشسته اند، یکی زیارت می خواند و دیگری در حال اقامه نماز است.

چشم می چرخانم و دو دختر بچه سه و چهار ساله که کنار مادرشان آرام نشسته اند را می بینم، هر کدام از آنها در حالی که لباس سیاه بر تن دارند، به جای اینکه مشغول بازی باشند، آرام به مادرشان چشم دوخته اند و او را در حال قرائت زیارت نامه نگاه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه پوش شدن حرم شمس الشموس همزمان با سالروز شهادت صدیقه اطهر(س)

سیاه پوش شدن حرم شمس الشموس همزمان با سالروز شهادت صدیقه اطهر(س)