مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:352021-01-17بين الملل

ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری چمدان هسته ای را از واشنگتن خارج می کند


ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود، هنگام ترک واشنگتن دی سی چمدان «فوتبال هسته ای» را با خود می برد، اما رمزها راس ساعت 12 ظهر همان روز باطل خواهد شد.

- ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود، هنگام ترک واشنگتن دی سی چمدان فوتبال هسته ای را با خود می برد، اما رمزها راس ساعت 12 ظهر همان روز باطل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود، هنگام ترک واشنگتن دی سی چمدان فوتبال هسته ای را با خود می برد، چنان که پیش تر در گزارش ها پیش بینی شده بود، ترامپ این چمدان 20 کیلو و نیمی را صبح روز تحلیف جو بایدن در پرواز به فلوریدا همراه خود می برد، اما روز چهارشنبه، به محض قسم خوردن بایدن به عنوان رییس جمهوری جدید، رمزهای اتمی مربوط به این چمدان در فاصله هزار و 600 کیلومتری از آن دیگر معتبر نخواهد بود.

مقام های ارتش آمریکا گفته اند که فوتبال هسته ای دیگری را آماده در اختیار دارند و منتظرند تا پس از رسیدن بایدن به ریاست کل قوا، او را همراهی کنند.

بنا بر گزارش ها، ترامپ هنوز تصمیم نگرفته است که آیا به رسم نامه نگاری به رییس جمهوری بعدی و گذاشتن نامه روی میز فرماندهی دفتر ریاست جمهوری عمل کند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری چمدان هسته ای را از واشنگتن خارج می کند

ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری چمدان هسته ای را از واشنگتن خارج می کند