مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:152021-01-17سياسي

وحدت گروه های جهادی و دانشجویی مشهد در جهت خدمت به مناطق محروم مشهد و سرخس


مسؤول تیم گروه یاران مهر در مشهد گفت: ما متشکل از چند گروه فعال در حاشیه شهر مشهد هستیم که با هدف کارآفرینی و گره گشایی از مناطق محروم به لحاظ اقتصادی و فرهنگی دور هم جمع شدیم.

- محمدجواد رحیم پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ما متشکل از چند گروه هستیم که چند سال است در حاشیه شهر مشهد و سرخس فعالیت فرهنگی و معیشتی داریم که متشکل از گروه های مساکین الفاطمه با 6 سال سابقه فعالیت در حاشیه شهر مشهد و گروه زنجیره امید در سرخس با دو سال فعالیت و گروه مساجد و تعدادی از دانشجویان است.

مسؤول تیم گروه یاران مهر عنوان کرد: ما در تمام این گروه ها دور هم جمع شدیم و یک گروه واحد به نام یاران مهر را تشکیل داریم که فعلا مردم نهاد فعالیت می کنیم و با هیچ نهاد و ارگانی در ارتباط نیستیم ولی به زودی ممکن است گروه را به عنوان سمن یا مرکز نیکوکاری ثبت کنیم.

وی ادامه داد: روز گذشته افتتاحیه گروه ما بود و خواستیم یک افتتاحیه متفاوت داشته باشیم که تعداد 180 بسته غذایی شامل گوشت و برنج و اقلامی دیگر و همچنین بسته فرهنگی و 2 هزار پرس غذا در سه منطقه طبرسی شمالی، انتهای بلوار پنجتن و روستاهای مرزی سرخس توزیع کردیم.

رحیم پور با بیان اینکه بسته فرهنگی ما در سه رده سنی توزیع شد، تصریح کرد: بسته 3 تا 7 سال شامل کتاب رنگ آمیزی شهید قاسم سلیمانی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت گروه های جهادی و دانشجویی مشهد در جهت خدمت به مناطق محروم مشهد و سرخس

وحدت گروه های جهادی و دانشجویی مشهد در جهت خدمت به مناطق محروم مشهد و سرخس