مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:102021-01-17دانش

30 دی ماه آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل


رییس دانشگاه پیام نور فارس از آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال 97 و ماقبل آن تا پایان 30دی ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد حسن صیف در جمع خبرنگاران که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال 97 و ماقبل آن اظهار داشت: دانشجویانی که به هر دلیل، تحصیل را رها کرده و متقاضی بازگشت به تحصیل بوده تا 30دی ماه سال جاری می توانند به ادامه تحصیل بازگردند.

وی با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، افزود: دانشجویانی که به هر دلیلی تحصیل را رها کرده اند، فقط تا پایان دی ماه سال جاری برای ارائه درخواست به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور محل تحصیل شهرستانهای فارس فرصت دارند.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد:️ همه دانشجویان دانشگاه پیام نور از تمام تسهیلات کالا کارت و وام های دانشجویی برخوردار خواهند بود و از این نظر هیچگونه تفاوتی میان دانشجویان وجود نخواهد داشت.

شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار وی با بیان این که سهم بالایی از آزمون ها و کلاس های درس در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارائه می شود بیان داشت: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این امکان را می دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دی ماه آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل

30 دی ماه آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل