مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:102021-01-17بين الملل

تبلیغ سلاح و تجهیزات حفاظتی در فیسبوک تا 2 روز بعد از تحلیف بایدن ممنوع شد


شرکت فیسبوک اعلام کرد تبلیغات برای لوازم جانبی سلاح و تجهیزات حفاظتی در آمریکا را دست کم تا 2 روز پس از تحلیف جو بایدن در 20 ژانویه، ممنوع می کند.

- شرکت فیسبوک اعلام کرد تبلیغات برای لوازم جانبی سلاح و تجهیزات حفاظتی در آمریکا را دست کم تا 2 روز پس از تحلیف جو بایدن در 20 ژانویه، ممنوع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، این شبکه اجتماعی به دنبال حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمریکا در 6 ژانویه، اعلام کرد اکنون تبلیغات برای تجهیزاتی مانند ضامن اسلحه، جلیقه و غلاف اسلحه را در آمریکا منع می کند.

فیسبوک در یک پست وبلاگی اعلام کرد: در حال حاضر تبلیغات برای سلاح، مهمات و تقویت کننده های سلاح مانند صداخفه کن ممنوع است، اما اکنون تبلیغات برای تجهیزات را هم منع خواهیم کرد.

3 سناتور آمریکایی روز جمعه نامه ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک فرستادند و از او خواستند به طور دائم تبلیغات محصولاتی را که مشخصاً برای استفاده در مبارزه مسلحانه طراحی شده اند، ممنوع کند.

این سناتورها که همه دموکرات بودند، گفتند شرکت فیسبوک باید این اقدام و دیگر اقدامات را انجام دهد تا خود را در برابر چگونگی اینکه دشمنان داخلی ایالات متحده از محصولات و بستر این شرکت برای پیشبرد اهداف غیرقانونی خود استفاده کردند، پاسخ گو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ سلاح و تجهیزات حفاظتی در فیسبوک تا 2 روز بعد از تحلیف بایدن ممنوع شد

تبلیغ سلاح و تجهیزات حفاظتی در فیسبوک تا 2 روز بعد از تحلیف بایدن ممنوع شد