مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:452021-01-17اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/کاهش 8 تا 20 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه شنبه (30 دی) خبر داد و گفت: در پی ورود این سامانه بارشی دمای هوا در برخی مناطق کشور حدود 8 تا 20 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه شنبه (30 دی) خبر داد و گفت: در پی ورود این سامانه بارشی دمای هوا در برخی مناطق کشور حدود 8 تا 20 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس خروجی آخرین مدل های هواشناسی امروز (28 دی) در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان، شمال فارس، بوشهر و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا (29 دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: طی روز سه شنبه (30 دی) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، دامنه بارش ها شمال غرب کشور را در برخواهد گرفت.

به گفته ضیاییان طی روز چهارشنبه (1 بهمن) با گسترش این سامانه بارشی، دامنه فعالیت آن در شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، ارتفاعات و دامنه های جنوبی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/کاهش 8 تا 20 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/کاهش 8 تا 20 درجه ای دمای هوا در برخی مناطق