مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 22:352021-01-16سياسي

آزادی 8 زندانی در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم (ع)


در خراسان رضوی طرح خوبی پیاده شده است که با مدد از امام هشتم (ع) در هشتم هر ماه هشت زندانی توسط خیرین نمازگزار در مساجد آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از مشهد، محمد مهدی حاج محمدی عصر امروز در نشست تعاملی با گروه های جهادی و مردمی مشهد که در زندان مرکزی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: وجه مشترک ما و نیرو های مردمی و جهادی این است که همه ما دغدغه دستگیری و یارگیری برای اسلام و انقلاب داریم به ویژه برای افرادی که به خطا رفته اند یا افرادی که در معرض آسیب هستند.

رییس سازمان زندان های کشور بیان کرد: سوالی که مطرح می شود از این قرار است که آیا زندان می تواند با این هدف متعالی محیطی مناسب برای اجرای عملیات ما باشد یا خیر؟وی در این رابطه به سخن شهید همت اشاره کرد و گفت: شهید همت در وصیت نامه خود یادآوری می کند ما در مقابل تمام کسانی که راه کج می روند مسئول هستیم از کجا معلوم که ما در انحراف آن ها نقش نداشته باشیم.

حاج محمدی از آغاز کار قرارگاه شهید لاجوردی خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه با نام این شهید فعالیت خود را با محوریت زندان ها و خانواده زندانیان آغاز کرده است.

رییس سازمان زندان های کشور با بیان اینکه جابه جایی قلب ها از جابه جایی کوه ها سخت تر است، عنوان کرد: اگر خدا توفیق دهد که این افراد از لحاظ فکری و عقیده ای به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم (ع)

آزادی 8 زندانی در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم (ع)