مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:502021-01-16اقتصادي

قطعی برق خسارت زیادی به واحدهای صنعتی وارد می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مطرح کرد: واحدهای صنعتی با قطعی برق خسارات زیادی را متحمل می شوند ولی واحدهای استخراج ارز دیجیتال بدون دغدغه فعالیت می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مطرح کرد: واحدهای صنعتی با قطعی برق خسارات زیادی را متحمل می شوند ولی واحدهای استخراج ارز دیجیتال بدون دغدغه فعالیت می کنند.

یونس ژائله عصر امروز شنبه در شصت و هشتمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره به قطع ناگهانی برق و آسیب های وارد شده طی آن به واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در فصل تابستان اقدام به مراعات وضع موجود کرده و به خاطر کمبود برق، فعالیت خطوط تولیدی خود را متوقف و یا محدود کردند.

وی ادامه داد: اکنون در فصل زمستان انتظار داریم که حداقل قبل از قطعی برق، اطلاع رسانی مختصری به واحدهای تولیدی و صنعتی صورت پذیرد تا شاهد وارد شدن خسارت های سنگین به این واحدها و خرابی دستگاه ها و ماشین آلات آنها نباشیم.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای استخراج ارز دیجیتال نیز گفت: این افراد بدون دغدغه های مالیاتی و یا برگشت ارز حاصل از صادرات، به راحتی فعالیت می کنند و میلیون ها دلار نیز درآمد دارند که به جای آن ها، واحدهای صنعتی باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق خسارت زیادی به واحدهای صنعتی وارد می کند

قطعی برق خسارت زیادی به واحدهای صنعتی وارد می کند