مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:052021-01-16سياسي

شتاب در بازگشایی مدارس استقبال از کرونا است


اد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: شتاب دربازگشایی مدارس واصناف، استقبال از کرونا تلقی می شود و این رویکرد منطقی نیست لذا هر گونه بازگشایی فقط با نظر ستاد ملی و استانی کرونا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش امیدوار کننده ای ارائه شد که روند کاهشی و پایدار بیانگر تلاش همه دستگاه ها و همکاری مردم است.

وی اضافه کرد: روند بیماری در استان نزولی شده و پایداری شرایط نباید ما را از مراقبت بیشتر بازدارد و هرگونه سهل انگاری می تواند آسیب های جدی به شهروندان وارد کند و زحمات گذشته را بر باد دهد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: باید رعایت پروتکل ها تداوم یافته و نظارت ها گسترده تر شود و مهار کرونا فقط با جدی گرفتن نکات بهداشتی و مصوبات ستاد ممکن می شود و این که در سه روز گذشته یک مورد فوتی داشتیم ناشی از اعمال محدودیت هاست.

وی اضافه کرد: با مشاهده برخی نمونه های جدید کرونای انگلیسی باید دانست که ویروس در حال جهش است و سرمای زمستان شرایط بهتری برای انتشار ایجاد می کند و فصل زمستان در واقع دوست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب در بازگشایی مدارس استقبال از کرونا است

شتاب در بازگشایی مدارس استقبال از کرونا است