مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:552021-01-16سياسي

لزوم استفاده از فضای مجازی در توسعه فرهنگ کتابخوانی/ طرح اهدای کتاب دنبال شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان حمایت خیرین میامی را از کتابخانه های عمومی این شهرستان کم نظیر دانست و گفت: از بستر فضای مجازی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، محمد طاهریان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میامی ضمن قدردانی از مسؤولان و خیرین این شهرستان اظهار کرد: مسؤولان و خیرین این شهرستان توجه ویژه ای به مباحث فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی دارند.

وی با تأکید بر اینکه توجه به جذابیت و طراوت و شادابی محیط کتابخانه ها در جذب مخاطبان بسیار مهم است افزود: خوشبختانه محیط کتابخانه های عمومی شهرستان میامی بسیار مطلوب است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که برای تقویت منابع کتابخانه های عمومی این شهرستان به ویژه در زمینه کتاب های کمک درسی به حمایت مردم، مسؤولان و خیرین نیاز داریم، خواستار پیگیری جدی در اجرای طرح اهدای کتاب در این شهرستان شد.

طاهریان گفت: باید از ظرفیت بستر فضای مجازی برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی استفاده شود.

اجرای طرح اهدای کتاب  احمد ملایری، فرماندارشهرستان میامی نیز با اشاره به کسب رتبه انجمن برتر استانی طی دو سال اخیر توسط انجمن کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فضای مجازی در توسعه فرهنگ کتابخوانی/ طرح اهدای کتاب دنبال شود

لزوم استفاده از فضای مجازی در توسعه فرهنگ کتابخوانی/ طرح اهدای کتاب دنبال شود