مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:002021-01-16سياسي

فراخوان سازمان هواپیمایی جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی


سازمان هواپیمایی کشوری جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی به همه اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل هوایی کشور، فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، صنعت حمل و نقل هوایی کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، باوجود مشکلات و تحریم های همه جانبه با اتکا به توان داخل و تلاش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت های چشمگیری دست یافته است که با برنامه ریزی دقیق تر و بهره مندی از نقطه نظرات متخصصان این صنعت، بی شک پویایی و تحرک بیشتری خواهد یافت.

سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی و سیاست گذار صنعت حمل و نقل هوایی کشور درنظر دارد با هماهنگی دستگاه های ذیربط در دولت و همکاری مجلس شورای اسلامی، نقشه راه برون رفت صنعت از معضلات و مشکلات کنونی و استفاده کامل از پتانسیل داخلی را تدوین و به تصویب مراجع ذیصلاح برساند.

 لذا از همه اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل هوایی کشور درخواست می شود پیشنهادات خود را حداکثر تا تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری برای روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس ایمیل pr@cao.

ir  ارسال کنند؛ از ارائه دهندگان پیشنهادات برتر قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سازمان هواپیمایی جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی

فراخوان سازمان هواپیمایی جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی