مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:502021-01-16پزشكي

57درصد مرگ مادران باردار در سیستان وبلوچستان ناشی از بیماری کرونا بوده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 57درصد مرگ میر مادران باردار در سال جاری در استان ناشی از بیماری کونا بوده است و لازم است مراقبت ها و آموزش های قرنطینه معکوس را به مادران باردار ارائه نماییم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 57درصد مرگ میر مادران باردار در سال جاری در استان ناشی از بیماری کونا بوده است و لازم است مراقبت ها و آموزش های قرنطینه معکوس را به مادران باردار ارائه نماییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی در سفر به شهرستان خاش ضمن قدرانی از تلاش تیم های سلامت در مدیریت، کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا گفت: برای تمامی افراد مشکوک و دارای علائم بیماری کرونا لازم است تست تشخیص سریع کرونا گرفته شود.

وی ادامه داد: بیماری کرونا یک بیماری هزار چهره می باشد که ابعاد متفاوتی دارد و خوشبختانه با کاهش موارد بیماری روبرو هستیم و نباید عادی انگاری باعث شکست این وضعیت شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی را حفظ و ارتقای خدمات سلامت عنوان کرد و گفت: ارتقای خدمات روتین و جامانده، مراقبت مادران باردار، بیماران مزمن و واکسیناسیون تاخیری و حفظ و ارتقای کمی و کیفی خدمات از اولویت های این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57درصد مرگ مادران باردار در سیستان وبلوچستان ناشی از بیماری کرونا بوده است

57درصد مرگ مادران باردار در سیستان وبلوچستان ناشی از بیماری کرونا بوده است