مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:402021-01-16سياسي

ایران بازگشت آمریکا به برجام را التماس نمی کند


سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان با درست دانستن رویکرد جدید هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران با اعلام آغاز غنی سازی 20 درصدی به طرف های مقابل نشان داد که برای بازگشت آنها به برجام و انجام تعهدات شان گدایی و التماس نمی کند اما در عین حال کاملاً .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالرضا فرجی راد، عضو هیئت علمی گروه ژئوپلیتیک واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت وگو با ایکنا، درباره سیاست جدید جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته ای و برجام مبنی بر انجام غنی سازی 20 درصدی و اعلام رفع تحریم های آمریکا علیه ایران به عنوان شرط اصلی بازگشت خود به تعهدات برجامی گفت: به نظر من این رویکرد جمهوری اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد رویکرد درست و منطقی بود.

با این اقدام ایران به طرف های مقابل نشان داد که برای بازگشت آنها به برجام و انجام تعهدات شان گدایی و التماس نمی کند.

وی افزود: برهمین مبنا ایران براساس بند 36 و 37 برجام غنی سازی 20 درصد را آغاز کرد و اگر هم آنها باز به تعهدات خود عمل نکنند ممکن است درصد غنی سازی از 20 درصد بالاتر رود.

از طرفی ایران همانطور که تعهد داده، با وجود خسارت ها و مشکلات زیادی که آمریکا در حدود سه سال گذشته برای کشور به ویژه در حوزه اقتصاد ایجاد کرده، کاملاً آماده است در صورتی که طرف های مقابل تعهدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بازگشت آمریکا به برجام را التماس نمی کند

ایران بازگشت آمریکا به برجام را التماس نمی کند