مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:252021-01-16سياسي

/گزارش/ در «تشویق» و «تنبیه» فرزندان این کلمات را بکار نبریم


واژه های تحقیر، سرزنش، ملامت، تهدید، مقایسه، توهین و تنبیه های شخصی و بدنی از مخرب ترین واژه ها در تربیت فرزندان هستند.

- /گزارش/ در تشویق و تنبیه فرزندان این کلمات را بکار نبریم ایسنا/لرستان واژه های تحقیر، سرزنش، ملامت، تهدید، مقایسه، توهین و تنبیه های شخصی و بدنی از مخرب ترین واژه ها در تربیت فرزندان هستند.

درک شخصیت و خُلق و خوی کودک یکی از اصلی ترین شیوه های تربیتی مناسب کودکان است که باعث شناسایی بهتر استعدادها و تمایلات کودکان نیز می شود.

برخوردهای تربیتی والدین شامل تشویق و تنبیه، در ساخت شخصیت حال و آینده فرزندان بسیار تعیین کننده و مهم است؛ به طوری که محبت والدین به فرزندان موجب ایجاد احساس آرامش کودکان و برقراری ارتباط بهتر کودک با والدین می شود و در مقابل، به کار بردن خشونت بدنی و کلامی باعث تخریب و تحقیر شخصیت کودکان خواهد شد.

تمام انسان ها به توجه، تأیید و تشویق نیاز دارند لیلا میررضایی، روانشناس بالینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از تربیت کودکان، باید آموزش احترام گذاشتن متقابل به آن ها و آماده کردن برای پیروی از قوانین اجتماعی باشد تا در نتیجه ایجاد تعادل رفتاری توأم با احترام متقابل، شخصیتی در کودکان شکل گیرد که برآیند و ماحصل آن موفقیت در شئون مختلف فردی و جمعی بوده و در ایجاد یک ارتباط و تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ در «تشویق» و «تنبیه» فرزندان این کلمات را بکار نبریم

/گزارش/ در «تشویق» و «تنبیه» فرزندان این کلمات را بکار نبریم