مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:102021-01-16ورزشي

جدال فردوس قم با ثروتمند بحران زده


فوتسالیست های فردوس قم در نخستین هفته از دور برگشت بازی های مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم ثروتمند اما بحران زده کراپ الوند به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که یک هفته از بازی های دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی مانده، برنامه کمیته فوتسال این است که بلافاصله دیدارهای دور برگشت به انجام برسد، به همین دلیل زمان شروع هفته هفتم رقابت ها مشخص شد.

تیم فوتسال فردوس قم که بعد از کسب دومین پیروزی خانگی خود در مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باید در هفته پایانی دور رفت استراحت کند، نخستین مسابقه خود از دور برگشت را روز پنجم بهمن ماه در میهمانی تیم کراپ الوند انجام می دهد.

این بازی از ساعت 15 روز یکشنبه پنجم بهمن ماه در سالن یادگار امام (ره) در حالی برگزار می شود که فردوس قم از 6 بازی خود دو پیروزی مقابل تیم های اهورا بهبهان و شهروند ساری در کارنامه دارد، با تیم های مدعی، مطرح و ثروتمند کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان به تساوی رسیده و به تیم های مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک باخته و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز تیم رده سوم گروه نخست لیگ برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال فردوس قم با ثروتمند بحران زده

جدال فردوس قم با ثروتمند بحران زده