مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:202021-01-15ورزشي

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!


پس از اتفاقات روز پنجشنبه در جریان لیگ برتر تکواندو کمیته انضباطی این فدراسیون رای به محرومیت یک ساله هادی ساعی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید ناظمی دبیر کمیته قضایی فدراسیون تکواندو عصر جمعه بعد از پایان رقابتهای لیگ برتر در گروه دوم، در جمع خبرنگاران، از رأی کمیته انضباطی در خصوص هادی ساعی خبر داد.

وی ابتدا در مورد تغییر نتیجه دیدار دانشگاه آزاد و پارسیان البرز گفت: با وجود آنکه تغییر ترکیب تیم بعد از شروع بازی انجام شده بود و توافق دو تیم در این خصوص نیز برخلاف آیین نامه صورت گرفته بود، با اعتراض انجام شده، نتیجه بازی تغییر کرد و حتی سرپرست تیم دانشگاه آزاد پس از اعلام رأی هیچ اعتراضی نداشت و پذیرفت که رأی ما قانونی بوده و در نهایت نتیجه بازی چهار بر چهار مساوی شد که این یعنی اجرای عدالت و با همین رأی، فرمانیه صعود کرد.

ناظمی به اتفافات روز گذشته هم اشاره کرد و گفت: هادی ساعی یکی از قهرمانان ارزشمند ورزش است و ای کاش این اتفاق برایش رخ نمی داد اما این موضوع جامعه ورزش و مردم را به واکنش واداشت چون مردم از قهرمان المپیک توقع این کار را نداشتند.

خیلی تلاش کردم تا این موضوع در خانه تکواندو حل شود و حدود سه ساعت در این خصوص صحبت کردیم اما بالاخره این درگیری رسانه ای شد تا عملاً کار از دست ما خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!

هادی ساعی یک سال محروم شد/ فعالیت در تیم ملی به قوت خود باقیست!